نخستین کنگره بین المللی و هشتمین کنگره سراسری سرطان پستان جهاد دانشگاهی به همت پژوهشکده سرطان پستان جهاد دانشگاهی، روز چهارشنبه 6 آبان ماه 1394 در تالار کتابخانه ملی تهران گشایش یافت. در این کنگره که به ریاست دکتر کیوان مجیدزاده در طی سه روز برگزار گردید، علاوه بر جمع کثیری از پزشکان و متخصصان داخل کشور، مهمانان خارجی از کشورهای مختلفی چون سوئد، ایتالیا، سوئیس، اطریش، کانادا، هلند و امریکا شرکت داشتند و آخرین یافته های علمی و پژوهشی خود را در قالب سخنرانی و پوستر ارائه دادند.


سرطان پستان شايع ترين سرطان در بين زنان جهان است و حدود يک چهارم کل سرطان های زنان را تشکيل می دهد. بروز اين بيماری در طول دهه اخير در کشورهای در حال توسعه رشد سريعی داشته است بطوريکه سالانه 5 درصد به موارد بروز آن در اين کشورها افزوده می شود. شيب تند افزايش سرطان پستان در کشورهای در حال توسعه بدليل گسترش کسب عادات و شيوه زندگی از زنان جوامع توسعه يافته و صنعتی يا به اصطلاح غربی شدن زندگی است. در کشور عزیزمان ايران نيز ما شاهد روند افزايش بروز سرطان پستان می باشيم.
شرکت آرین سلامت سینا با توجه به رسالت خود در ارتقا سلامتی و بهداشت جامعه، افتخار دارد که از حامیان برگزاری این کنگره مهم بوده و در کنار سایر نهادهای علمی، پژوهشی و دانشگاهی گامی در جهت حمایت از سلامت زنان کشورمان بردارد.
در نمایشگاه جنبی این کنگره شرکت های برتر تولیدی و واردات دارویی برای معرفی محصولات خود به متخصصان انکولوژی، زنان و سایر رشته های مرتبط اقدام به برپایی غرفه نمودند. شرکت آرین سلامت سینا پیشرو در ارائه محصولات دانش بنیان و همگام با علم روز نیز در این نمایشگاه شرکت داشته و محصولات اختصاصی و مفید خود را در حوزه سلامت زنان به بازدید کنندگان معرفی نمود.
مکمل طبیعی منولیستیکا ساخت شرکت هولیستیکا فرانسه یکی از محصولات بی نظیر شرکت آرین سلامت سینا است که طبق پژوهش های بالینی پزشکان کشورمان در پیشگیری و درمان بسیاری از اختلالات هورمونی زنان و همچنین کیست های فیبری سینه نتایج بسیار درخشانی داشته است. این مکمل به همراه استئوکینون، فرو- دین و کلسی پاور در این نمایشگاه به پزشکان شرکت کننده معرفی شده و مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.