بیست و دومین کنگره بیماری¬های مغز و اعصاب ایران از 22 تا 25 اردیبهشت ماه 94 با حضور بیش از یک هزار پزشک متخصص ایرانی و 14 سخنران خارجی از کشورهای اتریش، آلمان، آمریکا، کانادا، ایتالیا و کویت در هتل المپیک تهران برگزار شد.


دکتر سید مسعود نبوی دبیر بیست و دومین کنگره بیماری¬های مغز و اعصاب ایران دو رویکرد اصلی برگزاری این کنگره را ارائه دوره¬های آموزشی برای متخصصان مغز و اعصاب و همچنین ارائه دستاوردهای تحقیقاتی و پژوهشی در حیطه علوم اعصاب برشمرد. هشت کارگاه آموزشی با موضوعات ام اس، صرع، بیماری های عصبی-عضلانی، اختلالات حرکتی، سردرد، دمانس، نوروفیزیولوژی و سونولوژی نیز برای کنگره تدارک دیده شده بود.
وي با بيان اينکه هر ساله مباحث داغي در هر رشته مطرح مي‌شود، ادامه داد: امسال پنج موضوع انتخاب شده‌ بود و پنج تن از اساتيد زبده خارج از کشور به سخنراني پيرامون آن پرداختند. همچنين پنج موضوع مورد بحث که معمولا درباره آنها ميان اساتيد يک رشته اتفاق نظر وجود ندارد نيز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
این کنگره به صورت اصلی و سالانه از سوی انجمن متخصصان مغزواعصاب با همکاری جامعه نورولوژی کشور که در دانشگاه های علوم پزشکی مختلف حضور فعال دارند برگزار می شود.
شرکت آرین سلامت سینا در این کنگره مهم نیز حضور فعال داشت و محصولات متنوع و موثر خود را در حیطه سلامت جامعه و بویژه بیماران تحت درمان توسط متخصصان مغز و اعصاب، به شرکت کنندگان در کنگره معرفی نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.