بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران با هدف ارائه جدیدترین دستاوردهای درمانی و تشخیص در حوزه سرطان ها، گوارش، قلب، ریه و بیماری های روماتولوژی 15 تا 18 اردیبهشت ماه 94 در مرکز همایش های رازی تهران برگزار شد.
دکتر ایرج خسرونیا رئیس انجمن متخصصان داخلی در رابطه با برگزاری این کنگره گفت :

جامعه پزشکان متخصصان داخلی ایران اردیبهشت هر سال، همایش پزشکان داخلی را برگزار می کند. در این همایش که امسال از تاریخ ۱۵ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در سالن همایش های رازی تهران برگزار گردید ، بالغ بر ۲۰۰۰ پزشک از متخصصان داخلي، فوق تخصص‌هاي داخلي، پزشکان و جراحان عمومي، متخصصان کودکان، آسيب‌شناسان و راديولوژيست‌ها در آن حضور داشتند. در این کنگره با توجه به شیوع دیابت و سرطان ها در کشور، بخش عمده ای از سخنرانی ها به این دو موضوع مهم اختصاص داشت.
رئیس انجمن متخصصان داخلی در پایان خاطرنشان کرد : در واقع بازخورد این همایش به نفع مردم می باشد بدین معنا که وقتی پزشکی با اطلاعات بالا از همایش به شهر خود برود، به سود مردم و جامعه پزشکی خواهد بود؛ هم چنین تلاش بر این می باشد که از طریق همایش هایی بدین شکل آخرین مطالب علمی به سمع و نظر همکاران برسد.


همزمان با برپایی بیست و ششمین کنگره سالانه جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، نمایشگاه تجهیزات پزشکی و محصولات دارویی جدید نیز برگزار شد که در آن شرکت های مختلف جدیدترین داروها و تجهیزات پزشکی خود را به متخصصان عرضه نمودند. حضور شرکت آرین سلامت سینا به عنوان شرکت واردکننده و تولید کننده محصولات طبیعی دارویی در این همایش بسیار مفید و چشمگیر بود، زیرا این کنگره، فرصت مناسبی برای معرفی مکمل ها و داروهای طبیعی منحصر به فرد این شرکت به گروه مهمی از جامعه متخصصان کشور بود. محصولات استئوکینون، فرودین و میکسودین، توسط نمایندگان علمی در غرفه شرکت آرین سلامت، به جمع کثیری از متخصصان شرکت کننده در کنگره معرفی شده و مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.