نوزدهمین کنگره سراسری سالیانه طب قیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران به همت انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران و با همکاری گروه های آموزشی طب فیزیکی دانشگاه های سراسر کشور از تاریخ 14 لغایت 16 بهمن ماه 1394 در محل هتل المپیک تهران برگزار گردید.
رییس کنگره آقای دکتر سید منصور رایگانی و دبیر علمی کنگره نیز آقای دکتر رضا سلمان روغنی بودند.
از مهم ترین محورهای کنگره می توان به توانبخشی بیماری ها و آسیب های مغز، نخاع و اعصاب، طب اختلالات اسکلتی، عضلانی، ستون فقرات و توانبخشی، توانبخشی بیماری های قلبی، ریوی، بیماری های مزمن و بدخیمی ها، نقش جراحی و اینترونشنهای کمتر تهاجمی در توانبخشی، کاربردهای سونوگرافی در طب فیزیکی، تازه های الکترودیاگنوز و سندرم های درد اشاره کرد.
شرکت آرین سلامت سینا با توجه به اهمیت موضوع سلامت و تندرستی جامعه در چشم انداز اهداف شرکت، از اسپانسرهای برگزاری این رویداد مهم علمی کشور بوده و علاوه بر مشارکت در برگزاری کنگره، محصولات تخصصی و منطبق با علم روز خود در حوزه بیماری های مفاصل و استخوان را برای پزشکان شرکت کننده در کنگره عرضه و معرفی نمود. مکمل های استئوکینون، مگنیفورت، کلسی پاور و داروی طبیعی آوودین از محصولات شرکت آرین سلامت سینا مورد توجه و استقبال فراوان متخصصان این حوزه قرار گرفتند.
در پایان این همایش علمی بزرگ، به پاس زحمات شرکت آرین سلامت سینا در برگزاری این کنگره، لوح تقدیری از جانب هیئت مدیره انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران به مدیرعامل محترم شرکت آرین سلامت سینا اهدا گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.