چهارمین کنگره بین المللی سلامت زنان در تاریخ 30 و 31 اردیبهشت 1394 در سالن همایش سینا و صدرا در شیراز برگزار شد. هدف از برگزاری این کنگره، ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه زنان با رویکرد دستیابی به راهکارهای عملی جهت ارزیابی و ارتقای خدمات پیشگیرانه می باشد. بسیاری از عوامل بیولوژیکی، اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی و اقتصادی وضعیت سلامت زنان را تحت تأثیر قرار می دهند. بعلاوه زنان نسبت به مردان به دلایل فیزیولوژیک همانند دوران بارداری، شیردهی و نیز یائسگی شانس بیشتری برای ابتلا به برخی بیماری ها و ناتوانی ها دارند. بنابراین مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت بر آن شد که با برگزاری کنفرانسی بین المللی اساتید و صاحبنظران را گرد هم آورده و به این امر مهم بپردازند.
آقای دکتر کامران باقری لنکرانی استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت، رئیس این همایش بین المللی و خانم دکتر نعیمه مهارلویی متخصص پزشکی اجتماعی و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت نیز دبیر علمی و اجرایی همایش بودند.


محورهای اصلی همایش سلامت باروری، ارتقاء سلامت، تغذیه، سالمندی سالم، بیماری های واگیر و غیرواگیر، رویکردهای روانشناختی و ورزش و سلامت زنان بود. شرکت آرین سلامت سینا یکی از اسپانسرهای برگزاری این کنگره مهم بود. در طی دو روز برگزاری کنگره بیش از 400 پزشک و متخصص از غرفه شرکت و محصولات ارائه شده بازدید به عمل آوردند. نمایندگان علمی شرکت آرین سلامت سینا در غرفه شرکت حضور داشته و محصولات استئوکینون و فرو- دین را که از حیث تامین مواد معدنی و ویتامین های ضروری برای سلامتی مردم و علی الخصوص بانوان بسیار موثرند، به پزشکان و متخصصان بازدید کننده از غرفه معرفی نمودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.