The first meeting of Ifmark Scientific Board

اولین نشست بورد علمی تخصصی ایفمارک با حضور مسئولین ایفمارک و روسای دپارتمان های مختلف ایفمارک، و همچنین پزشکان تیم های فوتبال کشور در محل هتل المپیک تهران برگزار گردید. دکتر زهره هراتیان رئیس ایفمارک در اولین نشست اعضای بورد ایفمارک، ضمن ارائه گزارش عملکرد ایفمارک در سال 2016 ، از میزبانی کنگره بین المللی سالیانه فوتبال کلینیک در سال 2017 توسط ایفمارک خبر داد. سپس دکتر بهار حسن میرزایی رئیس کمیته تحقیقات و توسعه، اعلام کرد ایفمارک در کنگره پزشکی فوتبال بارسلونا با ارائه 4 مقاله شرکت خواهد داشت.
دکتر هراتیان ضمن سخنان خود، از شرکت آرین سلامت سینا بعنوان اولین شرکت دارویی در ایران که اقدام به اخذ مجوزهای فدراسیون بین المللی ضد دوپینگ نموده و توانسته نام محصولاتش را در لیست داروهای مجاز کلن برای ورزشکاران قرار دهد، نام برده و از پزشکان تیم ها خواست که از داروها و مکمل های مورد تایید این فدراسیون برای ورزشکاران استفاده کنند تا خطری از این بابت ورزشکاران را تهدید نکند.
سپس محصولات شرکت آرین سلامت سینا توسط مشاور پزشکی شرکت برای شرکت کنندگان در نشست علمی ایفمارک معرفی شده و به سوالات ایشان درباره نحوه و موارد مصرف مکمل ها و داروها پاسخ داده شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.