انجمن روماتولوژی ايران در راستای برگزاری گردهمایی های آموزشی ، پژوهشی و آموزش مداوم در سطح ملی و بين المللی، نهمين کنگره ساليانه ی انجمن را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 15 لغايت 17 مهر ماه سال 1394 برگزار نمود. اين کنگره همچون سال هاي گذشته شامل قسمت های مختلف از جمله سخنرانی جامع، سمپوزيوم، ارائه مقالات بصورت سخنرانی و پوستر و کارگاه های آموزشی بود و سخنرانان و شرکت کنندگان از امتياز بازآموزی برخوردار گردیدند. برگزارکنندگان با هدف ارتقای بار علمی کنگره از تعدادی از استادان بين المللی برای شرکت و سخنرانی در کنگره دعوت به عمل آورده بودند.
اهداف مهم این کنگره شامل:
1- زمينه سازی برای تحقق اهداف علمی انجمن روماتولوژی ايران در زمينه های آموزشی، پژوهشی و درمانی
2- ارائه ی جديدترين دستاوردهای علمی پژوهشی کشور در رشته ی روماتولوژی و رشته های وابسته
3- تقويت همکاری علمی بين اعضای انجمن روماتولوژی و اعضای شبکه ی بيماری های مفصلی استخوانی و ساير علاقه مندان در مسائل آموزشی، پژوهشی، درمانی و حرفه ای مربوط به روماتولوژی
4- زمينه سازی برای همکاری با صنايع و توليد کنندگان داخلی در زمينه ی روماتولوژي
این کنگره در محل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سالن ابن سینا برگزار گردید و ریاست کنگره به عهده جناب آقای دکتر احمدرضا جمشیدی بود. در نمایشگاه جنبی کنگره نیز شرکت های برتر داروسازی کشور حضور داشته و محصولات دارویی خود را معرفی نمودند. شرکت آرین سلامت سینا بعنوان یکی از اسپانسرهای اصلی در کنگره شرکت داشته و محصولات بی نظیر و تخصصی خود را در این حوزه به متخصصان شرکت کننده معرفی نمود. استئوکینون، میکسودین و همچنین محصولات جدید شرکت، آوودین و کلسی پاور توسط نمایندگان علمی آرین سلامت سینا در این نمایشگاه ارائه گردیده و مورد استقبال فراوان قرار گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.