هشتمین کنگره سالیانه انجمن روماتولوژی ایران به همت انجمن روماتولوژی ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، روز چهارشنبه 23 مهر ماه 1393 در تالار امام بیمارستان امام خمینی (ره) گشایش یافت. دکتر سیده فائزه طاهری، دبیر علمی هشتمین کنگره روماتولوژی ایران با بیان اینکه از مقالات ارسال شده به کنگره، 12 مقاله برای سخنرانی و 42 مقاله به صورت ارائه پوستر برگزیده شده است اظهار داشت، این کنگره شامل 6 سمپوزیوم با موضوعات چالش برانگیز در حوزه روماتولوژی است، از جمله سمپوزیوم بین رشته ای، سمپوزیوم مخصوص روماتولوژی اطفال که با سخنرانی بزرگان روماتولوژی کشورمان و سخنرانانی از کشور ایتالیا انجام خواهد شد. علاوه بر سمپوزیوم ها سه کارگاه آموزشی نیز برای کنگره امسال برنامه ریزی شده که شامل دو کارگاه سونوگرافی و کارگاه دانسیتومتری می باشد. از دیگر برنامه های کنگره امسال، برگزاری جلسه آموزشی بیماران لوپوس برای اولین بار بود که دو سخنرانی برای بیماران ارائه شده و سپس زمانی به سوال و جواب اختصاص یافت.
دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس هشتمین کنگره سالیانه انجمن روماتولوژی ایران در مراسم افتتاحیه این همایش با بزرگداشت استاد بزرگوار جناب آقای دکتر محمد شفیع زاده گفت کنگره هشتم را در حالی آغاز می کنیم که با فقدان ایشان مواجه هستیم و دکتر شفیع زاده از پایه های اصلی روماتولوژی کشور بود. دکتر جمشیدی با اشاره به اینکه انجمن روماتولوژی ایران طی یک سال گذشته برنامه های متعددی داشته و گام هایی در جهت علمی، صنفی و حمایت از بیماران برداشته و تاحدودی نیز شاهد نتایج مثبت بوده است اظهار کرد: در جهت حمایت بیمه از درمان های بیماران و همچنین حمایت از تولیدات داخلی بخصوص در زمینه داروهای بیولوژیک موفقیت هایی حاصل شده است.

در این کنگره شرکت های مختلف تولیدی و واردات دارویی برای معرفی محصولات خود به متخصصان روماتولوژی، ارتوپدی و سایر رشته های مرتبط اقدام به برپایی غرفه نمودند. شرکت آرین سلامت سینا پیشرو در ارائه محصولات دانش بنیان و همگام با علم روز نیز در این کنگره شرکت داشته و محصولات اختصاصی و مفید خود را در حوزه روماتولوژی به شرکت کنندگان معرفی نمود.
در پایان این همایش علمی بزرگ، به پاس زحمات شرکت آرین سلامت سینا در برگزاری این کنگره، لوح تقدیری از جانب هیئت مدیره کنگره انجمن روماتولوژی ایران به مدیرعامل محترم شرکت آرین سلامت سینا اهدا گردید.

2 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر من بیماری لوپوس سیستمیک دارم و اختلال در عملکرد مغزی پیدا کردم از سال ۹۷ تا الان بیماری من با کمک پزشکم غیر فعال بود ولی الان این اختلال پیدا شده میخوام بدونم برای این موضوع دارویی که درمان قطعی داشته باشه وجود داره؟ در حال حاضر سوپریمون مصرف میکنم اختلالات کمتر شده ولی میخوام درمان کامل باشه برام ممنون میشم کمکم بدید و راهنماییم کنیم

    • با سلام و وقت بخیر
      مجموعه داروی ویژه برای درمان لوپوس نداریم ولی مکمل مگنیفورت میتونه برای کمک به بهبود عملکرد سیستم عصبی شما مفید باشه.
      مگنیفورت را بعد از صرف صبحانه یا ناهار با یک لیوان آب مصرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.