شرکت دارویی آرین سلامت سینا در اردیبهشت ماه 1397، جشن گردهمایی سالانه کلیه اعضای تیم مارکتینگ و فروش شرکت را در هتل بزرگ بین المللی اسپیناس پالاس تهران برگزار نمود. همایش سالانه شرکت آرین سلامت سینا از روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه با ورود و اسکان نمایندگان علمی از سراسر کشور به هتل رامتین تهران آغاز گردید و مراسم جشن شروع سال کاری 1397 از ساعت 8 شب در رستوران سنتی هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مدیر عامل محترم شرکت آرین سلامت سینا جناب آقای دکتر شهروزی، معاونت محترم مارکتینگ و فروش سرکار خانم کاشانی، مدیر بازاریابی و فروش سرکار خانم فرضعلی و سایر سرپرستان شرکت آرین سلامت سینا، کلیه نمایندگان علمی و همچنین کلیه نیروهای ستادی واحد مارکتینگ و فروش شرکت آرین سلامت سینا برگزار شده و میهمانان با اجرای برنامه های بسیار مفرح و شاد توسط ارکستر و هنرمندان توانا، ساعات خوب و خوشی را در این جمع سپری کردند.
در ادامه برنامه های همایش، روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه به گشت آموزشی- تفریحی و بازدید از کارخانه شرکت آرین سلامت سینا اختصاص یافته بود. در این برنامه کلیه اعضای تیم مارکتینگ و فروش شرکت آرین سلامت با سایت تولید و بسته بندی بسیار مجهز و پیشرفته شرکت از نزدیک آشنا شده و توضیحات کامل توسط مدیر تولید کارخانه در مورد بخش های مختلف سایت، از جمله تولید، بسته بندی، آزمایشگاه، انبار و غیره ارائه گردید.
پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه که آخرین روز همایش بود، کلیه نمایندگان علمی شرکت در محل سالن کنفرانس شرکت آرین سلامت سینا حضور یافتند. در ابتدای برنامه معاونت محترم شرکت آرین سلامت سینا سرکار خانم کاشانی، ضمن سلام و خوشامد به نمایندگان علمی، برنامه های مارکتینگ در سال جدید و تارگت های تعیین شده را برای همکاران اعلام کرده و وظایف خطیر تک تک همکاران را یادآوری کردند. سپس مدیر مارکتینگ و فروش سرکار خانم فرضعلی در سخنان خود با نمایندگان علمی، خواهان جدیت و سعی و تلاش بیشتر برای تحقق اهداف شرکت و ادامه سیر ترقی و پیشرفت هر چه بیشتر برای همکاران و مجموعه شرکت شدند و همچنین توانایی برقراری ارتباط، انضباط، صداقت و پیگیری در امور را از ویژگی های یک نماینده علمی موفق برشمردند. در ادامه، برنامه آموزشی تیم که شامل مرور و بازآموزی محصولات موجود، آموزش مباحث و مقالات جدید، و همچنین اخبار همکاری با دانشگاه های علوم پزشکی مختلف در قالب ترایال های بالینی انجام شده و در حال اجرای شرکت، توسط سرپرستان آموزش و تحقیقات بازار شرکت ارائه گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.