به گزارش روابط عمومی شرکت آرین سلامت سینا گردهمایی بزرگ شش ماهه اول سال سرپرستان و فروشندگان شرکت پخش البرز در هتل سیمرغ تهران برگزار شد. در طی دو روز برگزاری این همایش، تعدادی از مدیران ارشد فروش شرکت های داروسازی آمارهای همکاری شرکت متبوع خود و شرکت پخش البرز را ارائه نمودند. در این سمینار سرکار خانم کاشانی معاونت محترم فروش شرکت آرین سلامت سینا به نمایندگی از شرکت حضور داشتند. در روز دوم سمینار که زمان مختص شرکت آرین سلامت سینا بود برنامه ای به این شرح اجرا گردید:
در ابتدا خانم کاشانی سخنرانی داشتند و بیانات خویش را با جمله ای که سرلوحه و شعار پخش البرز می باشد، آغاز نمودند. ایشان با نمایش این اسلاید شرکت پخش البرز که «در زنجیره ارزشی شرکت پخش البرز تامین کنندگان از جایگاه ویژه ای برخوردارند، اهمیت این جایگاه در نگاه مدیران ارشد این سازمان به شکلی است که تامین کنندگان را از خانواده بزرگ پخش البرز می دانند» به سخنان خود ادامه دادند. سپس با تشکر از مدیران ارشد شرکت پخش البرز، همکاران واحد بازرگانی، مدیران فروش مناطق و تشکر از تمامی همکاران در شعب پخش البرز به ارائه گزارش شش ماهه نخست سال 1394 پرداختند. خانم کاشانی با گزارش تفکیکی شعب فروش پخش البرز، راندمان فروش خالص را در دو محصول استئوکینون و فرو- دین اعلام نمودند.
سرکار خانم کاشانی در ادامه سخنان خود محصولات شرکت آرین سلامت سینا را با نمایش اسلایدهای محصولات و تاکید بر محصولات جدید شرکت، معرفی نمودند.
پیش از سخنرانی خانم کاشانی یک برگ فرم نظرخواهی در بین مدیران، سرپرستان و کارشناسان شعب البرز در مورد شرکت آرین سلامت سینا توزیع گردیده بود که در ادامه با حضور تعدادی از مدیران البرز از میان فرم ها قرعه کشی انجام شده و به 10 نفر از افراد حاضر جوایزی از طرف شرکت آرین سلامت سینا اهداء گردید.
خانم کاشانی در پایان سخنان، ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای کلیه پرسنل پخش البرز خواستار همکاری هرچه بیشتر دو شرکت آرین سلامت سینا و پخش البرز شدند.
پس از پایان سخنرانی خانم کاشانی، برای حاضرین در سالن همایش سمپلینگ محصول استئوکینون انجام شد و کلیه شرکت کنندگان حاضر در سالن یک بسته نمونه محصول استئوکینون را دریافت نمودند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.