به گزارش روابط عمومی شرکت آرین سلامت سینا بیست و سومین کنگره بین المللی سالانه انجمن جراحان ارتوپدی ایران از 13 تا 17 مهرماه با شعار انتقال تجربه ها وتازه های جراحی ارتوپدی ایران در مرکزهمایش های یین المللی برج میلاد تهران برگزار شد. این کنگره به همت انجمن ارتوپدی ایران و با همکاری 1200 نفر از اعضای انجمن ارتوپدی برپا شد.
دکتر علی دیانت دبیر علمی کنگره با بیان این خبر که 13 مهمان خارجی از کشورهای مختلف طی سخنرانی هایی، تازه-های ارتوپدی جهان را ارائه کرده اند، ادامه داد عمده سخنرانان از اساتید دانشگاه علوم پزشکی ایران و پیشکسوتان عرصه ارتوپدی ایران بوده اند و میهمانانی از آمریکا، انگلیس، هلند، ایتالیا، کره، چین وهند نیز حضور داشتند.

دکتر دیانت در گوشه ای از سخنان خود با بیان برنامه های کنفرانس اعلام نمودند برنامه های کنفرانس براساس رشته های مختلف ارتوپدی طراحی شده ومباحثی چون جراحی مفصل ران، جراحی دست، جراحی مفصل زانو، جراحی شانه، شکستگی های اندام، بیماری های ستون فقرات و ارتوپدی کودکان از جمله برنامه ها بودند. در حاشیه این کنگره نمایشگاهی نیز برپا شده بود که شرکت آرین سلامت سینا با حضوری پرنگ مثل سال های گذشته محصولات جدید خودرا ارائه نمود. رونمایی از محصولات جدید آوودین و کلسی پاور در نمایشگاه این کنگره انجام پذیرفت و محصول آوودین مورد استقبال بی نظیر متخصصان و جراحان ارتوپد قرار گرفت. پزشکان از مکمل کلسیم استئوکینون نیز که در کنگره های پیشین معرفی شده بود فیدبک های بسیار مثبتی داشتند

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.