بیست و یکمین کنگره سالیانه طب فیزیکی و توانبخشی

بیست و یکمین کنگره سالیانه طب فیزیکی و توانبخشی با شعار “حرکت، پایه سلامت” در تاریخ 29- 27 دی ماه 1396 در سالن همایش های رازی تهران برگزار گردید. آقای دکتر سید منصور رایگانی، رئیس انجمن طب فیزیکی که ریاست کنگره را برعهده داشت در پیامی، هدف از برگزاری کنگره را امید به بهبود و ارتقا روزافزون کیفیت و کمیت ارائه خدمات سلامت اعلام نمود. آقای دکتر سید احمد رئیس السادات نایب رئیس و دبیر اجرایی کنگره نیز با اشاره به شعار کنگره امسال طب فیزیکی “حرکت پایه سلامت”، سکون، روزمره گی و کم تحرکی را عامل بسیاری از امراض و اختلالات اسکلتی- عضلانی، قلبی- ریوی و روحی- روانی برشمرد و اشاره کرد 45% از افراد جامعه دچار درجاتی از فقر حرکتی هستند. در حقیقت مشکلاتی مانند کاهش توده عضلانی و توان بدنی، افزایش ابتلا به استئوپروز و برخی از بیماری های استخوان و مفاصل و سرطان ها سوغات تکنولوژی و زندگی ماشینی قرن حاضر هستند.
محورهای کنگره شامل سندرم های درد، طب الکترودیاگنوز، توانبخشی و فناوری های نوین، طب ورزش و ورزش درمانی، و غیره بود که حدود یک صد مقاله در قالب سخنرانی ارائه گردید و 145 پوستر در بخش ویژه پرزنت پوستر ها به نمایش در آمد.

بیست و یکمین کنگره سالیانه طب فیزیکی و توانبخشی
شرکت آرین سلامت سینا که برای درمان بیماری های اسکلتی- عضلانی و مفاصل و استخوان دارای محصولات منحصر به فرد و ویژ ای است، در کنگره امسال نیز همانند سال های گذشته حضور یافته و مکمل های استئوکینون، مگنیفورت، کلسی پاور، فرو- دین، و داروهای میکسودین، آوودین و استیلن را برای پزشکان شرکت کننده در کنگره ارائه نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.