بیست و دومین کنگره سالیانه طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران با امتیاز بازآموزی در تاریخ 5 الی 7 دی ماه 1397 در تهران مرکز همایش های رازی و به ریاست دکتر سید منصور رایگانی؛ رئیس انجمن طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران برگزار گردید.
کنگره با محور های سندرم های درد، طب الکترودیاگنوز، توانبخشی و تکنولوژی های توانبخشی نوین، ارتز و پروتز، طب ورزش و ورزش درمانی، توانبخشی بیماریها و آسیب های مغز، نخاع و اعصاب، پزشکی خانواده و طب توانبخشی، توانبخشی شناختی، توانبخشی قلبی، ریوی، بیماریهای مزمن و بدخیمی ها، اختلالات اسکلتی، عضلانی و ستون فقرات، روش های نوین تشخیصی و درمانی در طب فیزیکی (سلول درمانی و طب بازساختی، سونوگرافی ، سلامت روان و توانبخشی. به همراه کارگاه های تخصصی سونوگرافی عصبی، اسکلتی و عضلانی / اینترونشن درد / MRI / تزریق بوتولونیوم توکسین / لیزر درمانی برگزار شد.
شرکت آرین سلامت سینا با توجه به اهمیت موضوع سلامت و تندرستی جامعه در چشم انداز اهداف شرکت، از اسپانسرهای برگزاری این رویداد مهم علمی کشور بوده و علاوه بر مشارکت در برگزاری کنگره، محصولات تخصصی و منطبق با علم روز خود در حوزه بیماری های مفاصل و استخوان، بازتوانی و تقویت نیروی جسمانی را برای پزشکان شرکت کننده در کنگره عرضه و معرفی نمود. مکمل های استئوکینون، مگنیفورت، دی تری فورت، کلسی پاور و داروهای طبیعی پاورفیت، استیلن و آوودین از محصولات شرکت آرین سلامت سینا مورد توجه و استقبال فراوان متخصصان این حوزه قرار گرفتند.
ریاست کنگره: جناب آقای دکتر سید منصور رایگانی؛ استاد طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
دبیر علمی کنگره: سرکار خانم دکتر بینا افتخارسادات، دانشیار طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
دبیر اجرایی کنگره: جناب آقای دکتر سید احمد رئیس السادات، دانشیار طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.