بیست و یکمین کنگره انجمن اورولوژی ایران توسط انجمن اورولوژی ایران و با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور از تاریخ 29 خرداد ماه لغایت 1 تیر ماه 1397 در تهران، مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی (تالار ابوریحان برگزار گردید. موضوعات مطرح شده در کنگره امسال شامل اورولوژی جنرال، اورولوژی اطفال، زنان، پیوند کلیه، یوروانکولوژی و غدد فوق کلیوی، آندرولوژی، اورولوژی ترمیمی، اندویورولوژی، ناتوانی جنسی و سلامت خانواده بودند.
آقای دکتر عباس بصیری، رئیس انجمن اورولوژی ایران ریاست کنگره را بعهده داشت و محورهای کنگره را به شرح زیر اظهار نمود:
نقش برجسته اورولوژیست های جوان، انتخاب فلوشیپ و رزیدنت نمونه، بزرگداشت دو نفر از اساتید پیشکسوت اورولوزیست آقایان دکتر سنادیزاده و دکتر خضری، حضور میهمانان خارجی مانند دبیر انجمن اورولوژی اروپا، دبیر انجمن بین المللی اورولوژی، دبیر انجمن بین المللی بی اختیاری و دبیر انجمن بین المللی نورویورولوژی و چهره های مطرح ایرانی فعال در اروپا و امریکا.
مطابق با برنامه های جاری در برگزاری کنگره های پزشکی، نمایشگاه جنبی کنگره به غرفه های ویژه شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی اختصاص داشت و شرکت های فعال در تهیه و توزیع داروهای تخصصی در زمینه اورولوژی محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید پزشکان قرار دادند. شرکت آرین سلامت سینا نیز که با اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری از شرکت ترادافارما سوئیس، محصول جدید و مبتکرانه ترادامیکس را برای درمان مشکلات ناتوانی جنسی مردان به بازار دارویی کشور عرضه نموده، در غرفه اختصاصی خود این محصول را به پزشکان شرکت کننده در کنگره معرفی نمود. داروی ترادامیکس به جهت استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی و اثربخشی عالی مورد توجه ویژه متخصصان قرار گرفت.
همچنین داروی تقویت کننده سیستم ایمنی پاورفیت که به عنوان درمان کمکی در معالجه زگیل تناسلی کاربرد دارد نیز توسط نمایندگان علمی شرکت، به پزشکان معرفی گردید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.