سیزدهمین کنگره سالیانه انجمن روماتولوژی ایران

سیزدهمین کنگره سالیانه انجمن روماتولوژی ایران در تاریخ ۲۴ مهر ۱۳۹۸ توسط انجمن علمی روماتولوژی ایران در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی تهران برگزار گردید. این کنگره همچون سال های گذشته شامل قسمت های مختلف از جمله: سخنرانی جامع ، سمپوزیوم، ارائه مقالات بصورت سخنرانی و پوستر و کارگاه های آموزشی بوده و توسط انجمن علمی روماتولوژی ایران برگزار گردید.
محور اصلی کنگره سیزدهمین نیز همانند دوازده کنگره ی پیشین، بیماری های روماتولوژی بوده و در کنگره جاری بخش های سمپوزیوم و ارائه ی مقالات بین رشته ای هم گنجانده شده بود.
درنمایشگاه جانبی کنگره شرکت های مختلف دارویی و تجهیزاتی کشور که در زمینه داروهای روماتولوژی و ارتوپدی فعالیت دارند محصولات خود را به پزشکان مرتبط معرفی نمودند. شرکت آرین سلامت سینا نیز که با داشتن محصولات نوآور و برتر همواره از نظر علمی زبانزد پزشکان است، در کنگره حضور داشته و علاوه بر حمایت از برگزاری کنگره، در غرفه ویژه خود مکمل ها و داروهای طبیعی موثر در درمان بیماری های روماتولوژی و ارتوپدی را به بازدیدکنندگان ارائه نمود. محصولات آرترولیستیکا، سیترابن، استئوکینون، آوودین، مگنیفورت، کلسی پاور، میکسودین و دی تری فورت توسط نمایندگان علمی شرکت آرین سلامت سینا به پزشکان معرفی شده و توضیحات لازم برای نحوه و مقدار مصرف داده می شد. اغلب پزشکان که قبلا با محصولات آشنا شده و استفاده کرده بودند، با فیدبک های مثبت و اعلام رضایت بیماران از مصرف داروها و مکمل های آرین سلامت، اثربخشی این داروها را تایید می کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.