ششمین کنگره سراسری سرطان های زنان ایران ۸ الی ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ به همت انجمن علمی سرطان های زنان ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران و انجمن رادیولوژی و انکولوژی ایران در سالن همایش های دکتر غرضی بیمارستان میلاد برگزار شد. دکتر زهره شاهوردی دبیر علمی ششمین کنگره سرطان زنان ایران در نشست خبری افتتاحیه کنگره اظهار داشت : هدف ما از برگزاری کنگره سرطان‌های زنان بروز کردن اطلاعات همکاران جوان است تا بتوانیم سلامت جامعه زنان را از نظر سرطان‌های زنان، پیشگیری، تشخیص اولیه، درمان به موقع و ارتقای سلامت جسمی و روحی بیماران بعد از درمان را تضمین کنیم.
به گفته ایشان یکی از محورهای این کنگره بررسی چالش‌هایی در مورد پیشگیری از برخی سرطان‌ها بویژه سرطان دهانه رحم و ارائه روش های ویژه جهت پیشگیری و تشخیص زودرس این نوع سرطانهاست. دکتر شاهوردی افزود: به عنوان مثال یکی از روش‌های پیشگیری ثانویه، تزریق واکسن مربوطه برای دختران ١١ تا ٢۶ سال است تا از این طریق از بروز سرطان دهانه رحم پیشگیری شود. تزریق این واکسن قبل از ازدواج و در سنین پایین می‌تواند احتمال بروز این سرطان را در زنان به میزان ٧٠ تا ٨٠ درصد کاهش دهد.
شاهوردی یکی از دلایل سرطان دهانه رحم را وجود رفتارهای ناهنجار جنسی دانست و اظهار کرد: در صورتی که به بحث‌های آگاهی‌بخشی و پیشگیری و غربالگری زنان توجه نشود، یک سونامی سرطان دهانه رحم طی 10 سال آینده کشور را درگیر خواهد کرد.
شرکت آرین سلامت سینا که تا به امروز همواره پیشرو در ارائه خدمات سلامت و بهداشت جامعه کشورمان بوده، در این کنگره نیز یکی از اسپانسرهای برگزارکننده بود. در طی ایام کنگره، بالغ بر 200 متخصص زنان و مامایی از تهران و شهرستان های مختلف از غرفه شرکت آرین سلامت سینا بازدید کردند. نمایندگان شرکت آرین سلامت سینا مکمل های ویژه و منحصر به فرد شرکت، مانند استئوکینون و فرو- دین را که برای تامین نیازهای اساسی تغذیه و کمک به سلامتی افراد، علی الخصوص بانوان تهیه شده، به پزشکان و متخصصان زنان معرفی نمودند. اغلب متخصصین با محصول استئوکینون آشنا بوده و خود و بیمارانشان از تجویز و مصرف آن اظهار رضایت وافر داشتند. مکمل آهن فرو- دین که یکی از محصولات جدید شرکت به شمار می آید، مورد توجه ویژه پزشکان قرار گرفت. چراکه ترکیب کامل املاح و ویتامین های لازم برای رفع کم خونی که مشکل بسیار شایع بانوان است، در این مکمل وجود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.