شرکت دارویی آرین سلامت سینا، دومین دوره از آموزش های تخصصی علمی و مهارت های حرفه ای حوزه معرفی و فروش دارو، ویژه نمایندگان علمی و سرپرستان فروش را در روزهای 25 تا 27 فروردین 1394 با حضور کلیه نمایندگان علمی و سرپرستان فروش تهران و شهرستان ها در محل سالن کنفرانس هتل تلاش تهران برگزار نمود.
مراسم با پخش تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شده و در ادامه، مدیرعامل محترم شرکت آرین سلامت سینا، جناب آقای دکتر شهروزی ضمن خوشامدگویی و تبریک سال نو به نمایندگان فعال و پرتلاش شرکت در سراسر کشور، در ارتباط با ورود محصولات جدید شرکت به بازار و همچنین اهمیت نقش حوزه فروش در ارتقا و موفقیت شرکت بیاناتی را ایراد فرمودند. با ورود محصولات جدید به سبد شرکت آرین سلامت، تاکید مدیرعامل محترم بر همت و تلاش مضاعف تیم فروش در سال 94 برای تحقق اهداف متعالی شرکت در این سال سخت و مهم بود.
سپس فیلم معرفی شرکت¬های زیرمجموعه هلدینگ دارویی گلرنگ برای حضار پخش شد.
در ادامه، سرکار خانم کاشانی معاونت محترم شرکت آرین سلامت سینا با سلام و خوشامدگویی به حاضران، در مورد برنامه همایش و موضوعات آموزشی ارائه شده و همچنین هدف از برگزاری این دوره که افزایش توان علمی و مهارتی افراد و درنتیجه ارتقا کارآیی و میزان فروش شرکت می باشد، توضیحاتی را به نمایندگان و سرپرستان بیان فرمودند. سرکار خانم فرضعلی، مدیر محترم بازاریابی و فروش شرکت آرین سلامت سینا نیز ضمن سلام و تبریک سال نو وظایف خطیر نمایندگان و سرپرستان محترم شرکت آرین سلامت را در سال جدید یادآوری فرمودند.
واحد آموزش علمی شرکت آرین سلامت در این دوره، بسته آموزشی شامل جزوات آموزشی محصولات جدید و همچنین مقالات علمی معتبر مرتبط با موضوعات مطرح شده برای کارشناسان را تهیه نموده و در اختیار ایشان قرار داد. همچنین این واحد جلسات آموزش محصولات جدید و مرور محصولات پیشین را طبق برنامه تعیین شده اجرا نموده و پاسخگوی سوالات نمایندگان در ارتباط با چگونگی معرفی کلیه محصولات شرکت گردید.
جناب آقای دکتر شیرازی مدرس و هیئت علمی دانشگاه نیز طی دو جلسه، به آموزش مباحث روش های نوین مارکتینگ و فروش پرداختند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.