در آستانه سال نو و بهار طبیعت شرکت آرین سلامت سینا جهت رفاه حال مشتریان و مصرف کنندگان محصولات خود اقدام به راه اندازی و تاسیس باشگاه مشتریان نمود. شرکت آرین سلامت سینا جهت ارائه مشاوره و خدمات به عموم مصرف کنندگان محصولات خود ، مشتریان خودرا در سطح کشور گردهم می آورد.
سرکار خانم کاشانی ،معاونت مارکتینگ و فروش شرکت آرین سلامت سینا در بیان اهداف این باشگاه گفتند: همانند تعریف باشگاه که در مفهوم کلی به معنای گرد آمدن گروهی از افراد در یک تشکل منسجم است، باشگاه مشتریان نیز به معنای گردآمدن مشتریان یک مجموعه در کنار هم گفته می شود. باشگاه مشتریان برای تامین نیازها و ایجاد منافع بیشتر مشتریان شکل می گیرد. گردآمدن مشتریان در یک تشکل ارزش مشتریان را بیشتر نموده و پس از ایجاد گردهم آمدن مشتریان درکنار هم، باشگاه مشتریان پیش برنده اهداف برنامه وفاداری خواهد بود به این مفهوم که اعضا ارزش های افزوده ای کسب می کنند که سایر مشتریان از آن ها بی بهره اند.
ازدیگر اهداف باشگاه مشتریان، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
1- افزایش تعامل و ارتباط مستقیم با مشتریان
2- ارائه بالاترین کیفیت در خدمات محصولات
3- ایجاد رضایت در مشتریان
4- اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و آموزش
5- افزایش بهره وری و بهبود کیفیت خدمات به اعضای باشگاه
6- بهبود عملکرد از طریق تحلیل اطلاعات
7- ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان
8- توسعه و خلق خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته ها و نیازهای مشتریان
9- ایجاد ارتباطی دوسویه و مستقیم با مشتریان
10- ارائه پاسخی شایسته در مقابل اعتماد مشتریان
خانم کاشانی در پایان سخنان خود افزود: باشگاه مشتریان به عنوان یک زیربنای مناسب برای افزایش فراوانی تعاملات بین شرکت و مشتری نگریسته می شود که در حفظ کرامت مشتری و نیازهای او تلاش می کند. در بازاریابی رابطه ای هدف فقط جذب مشتریان نیست بلکه حفظ و گسترش رابطه با آن و کرامت مشتری از اهمیت بیشتری برخوردار است که درشرکت آرین سلامت سینا این موضوع در راس اهداف بازاریابی قراردارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.