شرکت دارویی آرین سلامت سینا در روزهای پایانی فروردین 1396 ، گردهمایی سراسری اعضای تیم مارکتینگ و فروش شرکت را در هتل بزرگ بین المللی فردوسی تهران برگزار نمود. این گردهمایی از روز سه شنبه 29 فروردین ماه با ورود و اسکان نمایندگان علمی از سراسر کشور به هتل فردوسی تهران آغاز گردید. مراسم جشن شروع سال کاری 1396 از ساعت 8 شب در رستوران سنتی هتل فردوسی با حضور مدیر عامل محترم شرکت آرین سلامت سینا جناب آقای دکتر شهروزی، معاونت محترم مارکتینگ و فروش سرکار خانم کاشانی، مدیر بازاریابی و فروش سرکار خانم فرضعلی و سایر سرپرستان شرکت آرین سلامت سینا، کلیه نمایندگان علمی و همچنین کلیه نیروهای ستادی واحد مارکتینگ و فروش شرکت آرین سلامت سینا آغاز شده و میهمانان با اجرای برنامه های بسیار مفرح و شاد توسط ارکستر و هنرمندان توانا، ساعات خوب و خوشی را در کنار هم سپری کردند.
در ادامه این گردهمایی، کنفرانس علمی آموزشی نمایندگان علمی شرکت آرین سلامت سینا در تاریخ 30 فروردین 96 در تالار همایش هتل فردوسی تهران برگزار شد. با ورود دو محصول جدید به سبد محصولات شرکت در سال 96، آموزش های علمی مورد نیاز جهت آشنایی و معرفی این محصولات جدید توسط سرپرست علمی واحد مارکتینگ به نمایندگان علمی ارائه گردید. سپس مباحث علمی در حوزه تحقیقات بازاریابی و فروش توسط سرپرست واحد تحقیقات بازار شرکت آرین سلامت سینا برای نمایندگان آموزش داده شد. همچنین کارشناس واحد خدمات مشتری شرکت آرین سلامت نیز توضیحاتی را در ارتباط با حوزه فعالیت این واحد ارائه داده و جهت ارتباط هرچه بیشتر و ایجاد رضایتمندی در مشتریان، فرم های پرشسنامه داروخانه داران را در اختیار نمایندگان علمی شرکت قرار دادند.
در ادامه، سرکار خانم کاشانی معاونت محترم مارکتینگ و فروش شرکت آرین سلامت سینا در تالار همایش حضور یافته و ضمن سلام و خوشامدآگویی و تبریک سال نو به نمایندگان علمی، و همچنین اعلام خبر تجهیز و راه اندازی کارخانه تولید دارو و مکمل توسط شرکت آرین سلامت سینا در سال 1396، نقشه راهبردی و سیاست های واحد مارکتینگ و فروش شرکت آرین سلامت سینا را در سال جدید معرفی فرموده و از تک تک همکاران نماینده علمی خواهان جدیت و سعی و تلاش بیشتر برای تحقق اهداف شرکت و ادامه سیر ترقی و پیشرفت شدند.
سپس 8 نماینده علمی شرکت در سال 1395 توسط سرکار خانم کاشانی معرفی شده و از ایشان تقدیر و تشکر ویژه به عمل آمد. سرکار خانم کاشانی از همه نمایندگان علمی درخواست نمودند تا نظرات و پیشنهادات خود را در جلسه همایش مطرح نمایند و به همه آنان پاسخ ها و راهنماییهای لازم را بیان فرمودند. سرکار خانم فرضعلی مدیر محترم مارکتینگ و فروش شرکت آرین سلامت سینا نیز پس از سلام و خوشامدگویی و تبریک سال نو به همکاران نماینده علمی ، وظایف و مسئولیت های خطیر و مهم تک تک ایشان را یادآوری نموده و توانایی برقراری ارتباط، انضباط، صداقت و پیگیری در امور را از ویژگی های یک نماینده علمی موفق برشمردند.
گردهمایی سراسری سال 1396 شرکت آرین سلامت سینا با صرف ناهار در رستوران هتل فردوسی تهران و بازگشت نمایندگان به شهرستان های متبوع خود پایان پذیرفت.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.